poniedziałek, 2 września 2013

Wroclove. I made decision about my future.

Wzięłam się w garść. Mniej więcej dwa tygodnie po powrocie z tego nieudanego Egiptu spakowałam walizki i powiedziałam rodzicom, ze wyjeżdzam do Wrocławia. W zasadzie na dziko. Jakąś częscia siebie wiedziałąm ze beda schody. I nie chcialam pracować w tej pizzerii zbyt dlugo. Na szczescie bylam tam tylko raz i wiecej nie musze juz isc.
Poszukiwania pracy, przyznaje, nie byly zbyt optymistyczne. Wysylanie setki CV konczylo sie milczeniem i ciszą... do czasu. Później rozdzwoniły sie telefony, interviews, drugie etapy. Ostatecznie zostałam w jednej z firm, gdzie... potocznie rzecz nazywajac bede sprzedawała odkurzacze. Myślcie sobie co chcecie. Ja swój wniosek wyciągnę po pierwszej wypłacie. Firma nie jest polska,ma inne zasady pracy, inne umowy i inne podejście do sprawy. Znow szczescie być moze sie do mnie usmiechnelo - moze to wlasnie ten moj czas, moje miejsce i moje 5 minut...znaczy no, tak z 10 lat.
Pierwsza maszyne sprzedalam wczoraj z pomoca menadzera, naturalnie.Mysle, ze sama zaczne sprzedawac, jak ogarne cala ta dokumentacje i zrobie jeszcze co najmniej z 50 demo.

Prywatnie to jeden wielki chaos. Nie mam czasu na nic. Krotko spie, ledwo regeneruje siły. Pożądam juz wlasnego mieszkania. Mam dość akademika w ktorym mieszkam. Ale z marudzenia to tyle. Skilleci mają nowe piosenki, ktore sa wspaniałe, jak cała reszta ich twórczosci. Tutaj ukłon z podziękowaniami w strone cinder_Ell_a czyli Pauli, za to, że zaraziła mnie nimi tak całkowicie.

W strony wschodnie (tak, to ciekawe, ze wrocławianie bardzo często mowią mi, że słychac i widać iż jestem ze wschodu) wracam na wesele mojej siostry. To bedzie jakos pod koniec września. Musze kupic do tego czasu sukienke, buty i torebke.

W tytule napisalam, ze podjelam decyzje co do mojej przyszlosci. Prawda jest taka, ze wybralam sciezke. A ta sciezka moze prowadzić przez rozne miasta i rozne zawirowania. Na koncu jest ten taki ludzki cel. Ale sadze, ze przeznaczenie i tak wtraci swoje trzy grosze. Nie bede z nim walczyła, jesli moge wspolpracowac. Poki co moge smiało powiedziec, ze przeznaczenie dało mi cień nadziei na spełnienie dziecięcych mrzonek.

Skillet - Fire and Fury || Przyjemnego sluchania ;]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz