wtorek, 18 czerwca 2013

Prematch #22

Trololololol, wprawdzie z CC, wprawdzie pewnie i tak nie odpisze hostka, wprawdzie to dużo dzieci i w ogóle, ale to mój PIERWSZY PREMATCH Z CALIFORNI! <3 CIEPEŁKO!
A teraz do rzeczy.
Lokalizacja: Carlsbad, CA
Liczba dzieci: 3-4
L - 5 lat
B - 4 lata
C - 2 lata
Unknow - jeszcze nie urodzone
Matka: polka
Psów: 2
Curfew - 8 godzin przed rozpoczęciem pracy mam być w domu, a więc do przyjecia.
Minusy: dużo dzieci, nie dostanę raczej samochodu z tego co widziałam, żadnych overnight guests.
Plusy: California, aktywny tryb życia, starsze dzieciaki mają szkołę i przedszkole, wiec bede je woziła, popołudniami po prostu pomagam matce i pewnie sprzątam.
Podoba mi się - chociaz pewnie głównie przemawia przeze mnie Cali xD Ale serio, chciałabym z nią pogadać, dowiedzieć się jak ona widzi pracę au pairki. Jeśli będzie takie do przyjęcia to bardzo chętnie.

Z innej beczki - już dziś w nocy zawijam żagle i znikam. Na całe trzy miesiące <3
Ach, i egzamin zawodowy... Teoria chyba zdana, jednym punktem ale jednak. Praktyka była banalna, naprawde. Jeśli nie zdam, to tylko przez schrzaniony projekt ;D
Pozdrowienia z Jeziora, żuczki <3 xD

2 komentarze: