środa, 29 maja 2013

My dreams will be true.

I tak właśnie kończy się mój następny pobyt przy Internecie ;<
Muszę przywyknąć do jeszcze większego chaosu w moim życiu bo nie zapowiada się by szybko to miało się zakończyć. Szybkie napisanie eseju na 15 tysięcy znaków o szkolnictwie wyższym, opieka nad Majeczką i załatwianie innych ciekawych spraw. Między innymi przesłałam do agencji moje swiadectwo. Też mam trochę dziwną opcję, bo chciałam zmienić swoje profilowe - o ile dawniej w CC mogłam to zrobić to teraz już w ogóle i nie wiem czy ich prosić o to w ogóle czy nie. W APiA ręcznie się nie da, to wiem, więc napisałam do Pauliny, ta jednak stwierdziła że zmienić się nie da i że to nic nie znaczy to profilowe bo rodziny i tak mnie zobaczą na skajpie. Wierze jej na słowo, ale sądziłam, że pierwsze zdjęcie też jest dość istotne.
Podobno też moja miesięczna cisza na roomie to efekt "długiego weekendu" w USA... Mam nadzieję, że mają racje, że do tego doszła ta zmiana lotu i w ogóle bo zaczełam się nieco niepokoić. Chciałabym jeszcze przed wyjazdem do Egiptu znaleźć rodzine.
A tak, wyjazd do Egiptu. Niedługo już kupujemy bilety więc wszystko powoli - bardzo szybko znaczy, bo zostało 22 dni do wyjazdu - nabiera kształtów. Mogę już kompletować swoją walizkę, pakować, ważyć i cieszyć się ze trafie gdzieś, gdzie jest ciepło ;)
Przy okazji - ten blog, mimo nazwy posłuży mi także do spisania wrażeń z Egiptu. Tak sobie nawet pomyślałam, żeby trochę zmienić design tego bloga, aby nie był aż tak bardzo o dzieciach i USA a bardziej po prostu o mnie i moim zaiście fascynującym życiu i poglądach - a poważnie: potrzebuję miejsca do kontaktu z najbliższymi, nie chcę zakładać kolejnych więc to będzie idealne miejsce.

Reklamuje też bardzo głośno i wyraźnie BLOGA VEJNE. Dopiero się rozkręca, ale znana jest już tematyka - mianowicie kultura, przemyślenia i komentarze na różne tematy - a że znam dziewczynę już dość długo, wiem, że będzie ciekawie. Ma niesamowity styl pisania. Link jest tu gdzieś po prawej stronie --->

W moim życiu prywatnym całkiem sporo zawirowań, jednak wszystko spycham na drugi plan. Ostatecznie wyjeżdzam, trzeba więc myśleć przyszłościowo.
Do następnego!

*A tak, mimo, że niektórzy uznają to za komerche, to mi się bardzo podoba:


3 komentarze:

  1. W CC chyba nie da sie zmienic profilowego, pamietam ze dziewczyny mi mowily zebym dobrze wybrala bo nie mozna zmieniac

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam to za komerchę, ale to dlatego, że kocham Apo ;x

    Wracaj na internety szybko.

    OdpowiedzUsuń
  3. W APiA można zmienić profilowe :) Ja jestem w tej agencji i zmieniałam sobie to zdjęcie nawet dwa razy ;d Moja koordynatorka powiedziała ze to zdjęcie jest dosyć istotne;d jesli chcesz zmienić zdjęciu to musisz napisać maila do Londynu z prośbą o usunięcie aktualnego zdjęcia profilowego ponieważ chcesz wgrać nowe ;d i zrobią to bez problemu ;d

    OdpowiedzUsuń